Fullt upp med jobb

Jo, blev ju med jobb för ett tag sen. Inne på den sista av mitt fyra veckor långa vikariat som tidningsbud, på onsdag börjar min fasta tjänst. Kommer bli ganska kul faktiskt. Då byter jag sträcka, den är kortare, går ner lite i tid då så det blir enklare att skaffa annat jobb. Sugen på att söka inom kriminalvården. De söker folk här i närheten av småstaden... Tror jag skulle passa som fångvaktare.

Annars ser mitt liv ganska tråkit ut. En av mina syskon har gjort slut med sin pojkvän, bor hemma hos mej nu.

Yllekillen, ja.. Blir inte klok på detta. Ena stunden tror jag han gillar mej, andra fattar jag absolut ingenting. Vill han något så måste han ju visa det, men så börjar jag fundera på vad visar jag? Fattar han om jag vill något? Tycker jag visar det, något gulligt sms, telefonsamtal eller förslag på saker vi kan typ "hitta på": Men oftast känns det som att jag typ får avslag. Ähh, har hittat en ny kompis, vi lärde känna varandra genom gemensamma bekanta och nästa helg ska bara hon och jag gå ut. Lite nervöst för vi har aldrig umgåtts bara hon och jag, men det ska bli kul! Ragga lite, glömma yllekillen...

Har fastnat helt i en blogg, egentligen är den ganska stötande mot kvinnor (vad vuxet det lät då....), men dom här killarna är störtsköna... Klicka in på Club Vegas!

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0