Livet som rockstjärna

Har sökt jobb som krönikör på småstadens lokaltidning. Väntar på att de ska höra av sej, lite nervöst och spännande... Skulle vara jättekul, jag har ganska mycket åsikter om saker som händer här i småstaden och om jag får säga det själv, väldigt bra lösningar på problem vi har. Det är främst det jag skulle skriva om. Bara vänta på att de hör av sig.... Jag vill, jag vill, jag kan!! Eftersom jag även börjat i receptionen på Friskis och Svettis kommer jag antagligen bli kändis i småstaden, om jag skulle få det. Livet som rockstjärna...

Har inte haft sex på tre månader... Det är illa... Funderar på att åka till min bästa kompis i södra skogarna, vi brukar alltid lyckas med att parta järnet och sätta upp små utmaningar. Eftersom hon har pojkvän så är det jag som får göra allt, sju på sju dagar, shotlekar och "du får tio minuter på dej att bli bjuden på en drink". Jag har lyckats med dem alla...
Ska ut med den bekanata bekanta nästa lördag också, ser fram emot det. Vi är båda singlar, men hon är lite lugnare så... Får se, det kommer bli superkul!

Japp, inventering på supermarketen (ett av mina jobb) på lördag... Min favoritsysselsättning!

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0