Även jag en bloggare...

Men jag menar, jag måste ju ha något projekt att göra nu när jag är arbetssökande.

Fyllde i en av alla dessa formulär ("ansökan via extern internetsida" eller vad ams nu kallar det), och i de flesta ska man ange vad man gör just nu. Ja, jag får snällt klicka i arbetslös vilket får mej att känna mej som en kyrkråtta med ångest... Bestämde mej då iaf för att från o m nu är jag arbetssökande. Egentligen ingen skillnad, båda två är ju ett heltidsjobb och jag får inte betalt för något av det, men det dämpar ångesten som håller mej vaken om nätterna och bildar en panik för att jag bara sökt 23 jobb idag, och stuntat i de andra fyra för att jag inte orkade fylla i ännu en sida... Jag vet ju att om jag har tur kanske två av dem hör av sig och en kallar till intervju. Men det är bara om jag har tur...

I morgon väntar en dag av att försöka få ordning i mitt kryp in, tre bananlådor av fyra kvar (nio egentligen men de andra fem räknas inte...). Är det sol ska jag försöka ta mej ner på stan och köpa en concealer som jag inte alls har råd med men är i stort behov av....


Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0