En lördag att minnas

Ja, har spenderat de senaste två dagarna med min systerdotter 18 år. I fredags hjälpte vi min syster att slipa och fixa i hennes nya lägenhet, sen kollade vi på film hela kvällen, Disturbia. En riktigt bra film, fast vi kom nog fram till att den är typisk thriller/skräckis men att det är svårt att komma på något nytt. Den är ganska rolig också, vilket gör den ganska ensam i sitt slag.

I går shoppade jag, köpte ett par jättesöta pumps för 50 kr. Ungefär vad jag har råd med :) Sen blev det concealer, läppstift och lite smycken, var tvungen att matcha min klänning jag skulle ha på kvällen.

Yllekillen fyllde år förra veckan, hade lite födelsedagsfirande med vänner. Mest sina killkompisar och deras flickvänner, kände mej lite som tredje hjulet men samtidigt så var alla väldigt snälla. De tog emot mej som om jag var hans flickvän, vilket jag inte tror jag är riktigt än.

Gick ut sedan med två systrar och deras kompisar, dansband på småstadens enda nattklubb. Var den enda i vårat sällskap på 12 som var under 20 och den enda vakterna inte kollade leg på! Ganska skönt. Men det är inte långt kvar nu, 164 dagar. Åhh så skönt, kommer bli världens fest med sagobals-tema! 

På vägen hem diskuterade jag livet med min systers barndomskompis, att jag aldrig haft något seriöst förhållande. Vi pratade om yllekillen då han var med nästan hela kvällen. Hon sa att jag ska ha kul och liksom leva livet, medan jag känner att jag vill ha något som är tryggt, stabilt och liksom, landa lite. Jag tror att han är det för mej nu, om inte så kan inget negativt komma av att vara tillsammans med yllekillen :)

Dags att åka och lämna syrrans

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0