Mr Right...?

Jo, Mr Right "putte" har försvunnit... Vi pratade ju jättemycket på msn, smsade och ringde varandra. Vi bor i samma småstad och borde ha stött på varandra, hade det varit Mr Right hade vi stött på varandra. Hade han velat, så många gånger som jag tog initiativ. Jaja...
Hur mycket jag än hatar att erkänna det så vill jag nog träffa någon som tycker om mej för mej.

Har spenderat dagen med en gammal killkompis på hans jobb, 12 timmar tillsammans och gud vad han är söt. En sån kille som man bara tycker om, myser av att umgås med och aldrig kan få nog av. En helt jävla yllekille...! Det finns något där, vi är väldigt bra vänner, men tror inte det kommer bli något för han är såå tyst... Väcker hemska minnen av min pappa, den som aldrig hade en åsikt eller något att berätta. 
Men har funderat på det. Hitills har jag träffat äldre killar, typ tio år äldre, killar som letar efter stadiga one night stands eller skithuvuden som har slitit ut mitt hjärta, hoppat och spottat på det, rivit det i tusen delar, innan de stoppat tillbaka det och sen har jag fått bygga pussel. Yllekillen skulle aldrig göra det, han skulle ge mej utrymme om jag behövde det och ta hand om mej om jag är ledsen. Han skulle älska mej villkorslöst, men känner jag mej själv rätt är det inte nog. Jag måste ha lite action, det måste hända något och han måste våga säga något i en diskussion... Skulle yllekillen göra det?

Håll tummarna, i morgon ska jag på en arbetsintervju :)

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0