Skavfötters?

Min systerdotter har ju bott i kryp in:et sedan fredag, pga platsbrist får hon och jag sova skavfötters. Idén med skavfötters är ju att fötterna ska skava på mitten av sängen, men eftersom vi båda är lika långa är "skavfötters" nästan näsfötters vilket är ett lustigt fenomen. Speciellt då hon ofta drömmer och rör sej mycket i sömnen... Har fått en liten smäll över näsan.

Var vakna alldeles för länge. Forskare har bevisat att det är lika farligt att köra rattfull som att köra trött, vi bevisade denna sak igår. Om man ine sovit på 24 timmar har man motsvarande ungefär 0.5 promille i blodet (enligt en artikel jag läste på yllekillens kontor, tror den var från aftonbladet). Vi konstaterade att det var väldigt roligt att svara "i kylskåpet" på allt.
Vad är hemligheten bakom Bermudatriangeln? Svar: Den finns i kylskåpet...
Vi var väldigt trötta...

För tre veckor sen sökte jag jobb som snickarlärling. Han hörde aldrig av sig efter anställningsintervjun, idag ringde han upp mej. Pratade inte meddelande på telesvararen och ville komma i kontakt med mej. Men jag ska ju provjobba tidningskörandet i morgon bitti? Fast han höll ju på att ro iland ett bygge som jag skulle tycka var jättekul att vara med på... Hrm...


Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0