Utseende

Idag har gjort absolut ingenting och lite allt möjligt. Kört tillbaka syrrans bil, ruggit skön att köra :) volvo s40 tror jag, någon av de nyare bilarna som är svindyr och ganska snygg för att vara volvo... Automat vilket innebär att man kommer upp i höga hastigheter på några sekunder. Ahh....

Handlat, lagat mat: grillade kyckling, majskolvar och palsternacka. Till det åt vi pommes, tzatsiki och vitlöksbröd. Systerdotter är kvar...



Sedan har jag läst Natacha Peyres blogg
 http://peyre.blogspot.com/

En ganska skön tjej :) Är lite emot stora bröst och blont hår (nog för att hon förminskat sina), men det handlar nog om avundsjuka. Asså, på ett sätt vill jag ju se ut så, jag vill vara "samhällssnygg, smal och sexig". Men i mitt kryp in gäller regeln; hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete, samma sak med mitt utseende.
Jag är 170 lång, 65 kilo, ganska mycket muskler iofs, handtag i tajta jeans, lite lätt dallriga lår, mörkt hår och lugg. Mitt största i-landsproblem är nog att min storlek tar slut först på alla reor, men har insett att det är ett gott tecken: är ganska medelmåttig liksom...

Jag är absolut inte "samhällssnygg, smal och sexig", men jag är långt i från det här..




Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0