Ansiktsmålning

Försov mej i natt, attans oxå... Men ganska skönt att sova ut ändå. Folk blir inte glada när tidningen är sen, vilket gör att nattchefen inte blir glad (hon var ju ganska sur redan innan då hon fick ringa i två timmar innan jag vaknade) och kontoret flippar ur på alla telefonsamtal idag där pensionärerna frågar; kommer tidningen alltid vara så här sen?! Skaffa ett liv, jag kutar i 40 trappuppgångar varje natt, jag är trött!
Räknade på det för ett tag sen, har exakt 40 trappuppgångar på min sträcka. Några har källarvåning till våning 3, många har entreplan till våning 3 och ett har sex våningar. Varje våning har 16 trappsteg. Jag har inte räknat exakt men varje natt tar jag ca 3 200 trappsteg. Tyckte det lät så lite, har funderat och funderat och i natt kom jag på; shit... Jag kutar ju ner oxå! Jag är inte blond men, vips hade 3200 trappsteg förvandlats till 6 400!




Sitter och väntar på att de ska höra av sig från McDonalds och ett annat jobb jag sökt, fabriksjobb. Vill egentligen inte ha McDonalds men har börjat tänka om. Där skulle jag kunna få jobba med kalas och ansiktsmålningar, ha roliga events och sånt i restaurangen. Är sugen på att starta ett sånt företag, festarrangemang och det skulle ju vara bra övning. Den som lever får se :)


Här har jag målat mej själv till tiger>






Fredag, jag ska snart sticka ner till Ica, köpa en påse godis tror jag och sen gömma mej i kryp inet med någon film. Är nämligen ledig denna helg oxå :)

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0