Bonde söker sällskap...

Kollade på Bonde söker fru igår, och slogs av att det egentligen skulle heta Bonde söker sällskap. Dels så är det en tjej som söker man med och en kille som inte söker fru... Eller det kanske han gör, men frun i fråga ska vara av andra könet. men sen slår det mej att det kanske är en del i jämställdhetsfrågan. Att vem som helst kan söka en fru, inte bara en man. Men nej... Då kunde det ju lika gärna heta Bonde söker man, och skulle vi dra det så långt kunde det ju lika gärna heta Bonde söker sällskap. Eller knull...

Helt seriöst, jag blev smått kär i han David... Jag har vuxit upp på bondgård, jobbat som avbytare under ett år. Jag älskar djuren och att jobba med händerna. Men samtidigt klarar jag verkligen inte av lantlivet! Jag måste ha fart, omväxling och mål, något som liknar Sex and the city... Och dem får man inte på samma sätt som bonde.



Jag var inte hemma när man kunde skicka brev till bönderna, men kommer det en säsong till och en vettig bonde kommer jag nog skicka brev. Lugnt.. Desperat? Inte mer än dem...

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0