Dina 10 största lögner

Klickade runt lite och hittade detta inläggpause.se


Kvinnor är genetiskt svekfulla, men även listiga. Har du någonsin ljugit för din pojkvän? Vi på Pause slår vad om att du dragit tre av dessa lögner. Minst!

"Sådär skulle jag aldrig göra"
Visst. Och sedan smygläser du i alla fall alla hans sms, och ristar in "horbock" i lacken på hans bil. Och ligger med hans bästa kompis bara för att hämnas. Och sprider värsta ryktet på Facebook om att han sover med sin Mr. T-docka på nätterna.


"Du borde själv förstå varför jag är arg på dig"

Varför skulle han det? Du har ju inte heller någon jävla aning.


"Ja"

Du menar nej.


"Jag är inte den svartsjuka typen"

Förutsatt att han aldrig pratar med andra tjejer alltså. Helst inte killar heller. Men du tycker givetvis att det "bara är gulligt" om han är "lite svartsjuk". Så slår han ner den där jävla smilapan i baren som flörtar med dig. Och då är det OCKSÅ fel. För du är egentligen aldrig riktigt nöjd.


"Det var inte jag"

Jo, det var det visst! Vi tjejer fiser mycket oftare än killar. Bara för att vi äter för lite kött.


"Jag älskar dig"

Alltså. Du står ut med honom. För att han sätter upp hyllor och värmer sängen. Men den dag en labrador lär sig att hantera en borrmaskin är han rökt. Och om han och dina skor satt fast i ett brinnande hus och du bara kunde rädda en av dem så hade det sista han såg av dig varit sulorna på dina urgulliga rosa pumps på väg ner för trappan.


"Storleken har ingen betydelse"

Och nej, valar pissar inte i havet.


"Jag äääääälskar tv-spel!"

Den mest klassiska, och likvärdigt mest ondskefulla dejtingfällan av alla.

1. Du hyllar Maria Kart.
2. Ni ligger.
3. Du flyttar in.
4. Han vaknar på gardinavdelningen på Mio fem år senare och hör sig själv säga "och tofsarna då? Finns det någon risk att våra små änglar sätter dem i halsen?"

Det är alltihop en del av planen.


"Ååh, det är typ värsta svårt att fickparkera, kan inte du..."

Visst. Du kan måla ögonfransarna ståendes på en inbromsande tunnelbanevagn utan att peta dig i ögat. Men att "ratta höger, kolla backspegeln, ratta vänster" är svårt som att desarmera israeliska kärnvapen? Troligt. Nu cirklar han ändå runt kvarteret medan du sitter i lägenheten framför "Project Runway" med käften full av yoghurtöverdragna cashewnötter.


"Du måste börja tänka på vad du äter"

Rakt översatt från det språk man talar på den solskensplanet din hjärna just nu semestrar på: Du känner dig fet. Så nu får inte han äta något gott på sex veckor.



Helt ärligt, jag har aldrig varit i ett seriöst förhållande (förutom två månader på gymnasiet när han inte vågade göra slut med mej för att hans mamma gillade mej). Men jag har svårt att se att jag skulle kunna göra något av dem. 
Förutom storleken... Den lögnen har vi alla dragit; storleken spelar ingen roll. Men det gör den... Japp, valar pissar i havet lika säkert som att Ugly Betty kommer förbli ugggggly! Men sen finns det några få karlar som vet hur de ska använda den lille, hellre honom än en Jumbojet med startproblem... Me like...


Angå mig
Postat av: Söderlund

Hahaha, klockrent! :)



Hur är de annars då? :)

2008-10-23 @ 13:00:31
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Ethel33PARSONS

Is it permitted to copy afragment of this topic? I would like to utilize it for my academic paper because I don't have lots of money to buy research paper.

2012-03-30 @ 03:48:24
URL: http://www.qualityessay.com

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0