Jobb

Hemma från jobbet, ska sjunka ner med kalla pannkakor under en tjock filt och kolla sista avsnitten på Prison Break säsong 3.

Fick ett telefonsamtal igår förresten, ska provjobba på en fabrik på fredag. Det är ett jobb jag skulle vilja ha och eftersom jag varit på två olika anställningsintervjuer hos dem känns chanserna goda, men samtidigt har jag jobb på gång i småstadens badhus.
Eftersom jag simmat i nio år, är utbildad badvakt och gått på simskola/varit simlärare varje sommar sedan jag var fem år är det givet att jag vill ha det och självklart att jag kommer få det.
Men det är bara att hålla tummarna! Och vem vet, jag kanske har sån tur att båda vill ha mej och jag blir tvungen att välja mellan dem?

Målet är i alla fall att jag ska ha ett nytt jobb innan snön kommer, just nu känns det möjligt.

Angå mig
Postat av: Sliders

Vilken tur att det inte bara är jag som krånglar med taxi

2008-10-22 @ 11:54:11

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0