Pinsam sexupplevelse -Söderlunds bekännelser


Återigen Söderlund... Han har en tävling om BIO-biljetter, enda du behöver göra är att dela med dej av en pinsam sexupplevelse. Klicka här för att komma till inlägget.

Min mest pinsamma sexupplevelse är egentligen inte så pinsam för mej, snarare för honom. För mej var det hemskt då, nu i efterhand är det mest komiskt.
Jag hade ganska nyligen fyllt 18 och blev bjuden på förfest till en kompis, vi kallar honom Fredrik. Han var intresserad av min kompis och hans kompis av mej, så det blev mer som en dubbeldejt,  Vi förfestade, gick ganska snabbt därifrån eftersom min kompis inte alls var intresserad av Fredrik. Väl på krogen stog det ganska snabbt klart att jag och Fredriks kompis skulle gå hem tillsammans, och väl hemma hos honom åkte kläderna av ganska snabbt.
Sexet var väl så där, har haft bättre men han hade koll på vad han gjorde i alla fall. Mitt i så hörs en nyckel i dörren, killen får panik och in kommer en tjej. Tjejen. Hans tjej. Hon blev, som ni förstår, ganska arg och började gråta. Mood killer... Han förklarar för mej att det är slut mellan dem och att hon ska gå snart.
Efter en timmes bråk i köket gick hon in på toaletten och jag kunde ta mej ut från den lilla sovalkoven, in i vardagsrummet, klä på mej och gå ut i hallen. När jag fått på mej ena skon kommer hon ut från badrummet och vi står ansikte mot ansikte. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Utan ett ord går hon till vardagsrummet, jag är färdig att gå när killen frågar om jag vill ha pengar till taxi. Som om jag inte redan kände mej som en hora.
Jag jobbade på Coop när det här hände, vi var alla ganska tajta där och i min småstad vet alla allt. Som vi skrattade när killen och hans tjej kom in och handlade chips, cola och godis varje söndagkväll i två månader efter detta...

Det bästa var nog att han var tvungen att be Fredrik om mitt nummer, för att kunna ringa mej dagen efter och förklara att det inte skulle bli något mellan oss. Trodde han seriöst att jag ville det?

Angå mig
Postat av: Söderlund

Hahaha!

Så otroligt bra!



Så dom var alltså tillsammans och inte att hon skulle gå som han sa då när du var hemma hos honom? Haha! Vilken kille, heja heja.

2008-10-22 @ 11:35:14
URL: http://robinsoderlund.se

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0