Seriöst

Okej, bara att inse att min 24timmarstumör är av en något mer långvarig art och att jag nu måste hålla mej på mattan. Projektet sexlista kommer att få ligga nere ett tag, eftersom att sex i sånna här perioder är mitt destruktiva beteende och absolut inte är bra för mej...

I helgen däremot, träffade Mr P. Efter en timmes dansande och ett antal drinkar säger han "du, jag måste vara ärlig med dej" och plockar upp sin förlovningsring ur fickan. Just rubb it in my face dude...

Iaf, lönehelgen nalkas och vet ni vad jag gått med på? På fredag ska jag vara vuxen på min systersons skoldisco, utklädd och allt. Ångest för att jag inte vet vad jag ska vara... På lördag ska jag vara barnvakt åt andra syrrans ungar och vara extrapersonal på friskis.
På söndag ska vi i bostadsföreningen kratta löv, det ska även bjudas på fika och jag lovade att baka något. Funderar på om barnen och jag ska baka kanelbullar, dem med lite varm choklad i höstrusket blir nog bra. Jag har inte varit så här seriös på länge...
Och jag ska göra en profil här på bloggen hade jag tänkt, så ni alla vet vem jag är.

Hoppas min 24timmartumör går över snart... Jag lider av mitt eget lidande. Men, det går över när det är som värst.

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0