Somliga straffar Gud med detsamma -sen uppdatering

Asså, helt seriöst. Jag nekar inte att han finns, men gör han det får den allsmäktige la' visa lite bärmhärtighet.

En sen uppdatering men jag var ju på hemmafest i lördags.. Herr Ludo och twister var mina dejter. Det kan bara gå åt helvete om man börjar med Ludo vid kvart i åtta. Ludo, aka Fia med hutt, följdes av ölspelet. Jag höll mej på mattan med armar och ben inslingrade i yllekillen och en annan killes ansikte i röven innan de tvingade med mej på ölspelet. Självklart fick jag alla grejer, pekfingret på näsan och andra handen mellan benen. Lycka till att sträcka armarna i taket då, det är bara att ta straffklunkarna och se söt ut! Alla blev grymt fulla och när vi skulle klubba var jag den enda som kom in. Tydligen... Minns inte riktigt, då kanske vi förstår hur fulla alla andra var?!

Väl inne på klubben, blev bjuden på massor av drinkar av kompisar, ragg och nya bekanta. Vid kvart i två bestämde jag mej för att nu får det vara nog, hämtade ut min jacka och vinglade hem. En promenad på trettio minuter i pumps med skavsår... Halvvägs gav jag upp, ringde min chef, som redan hatar mej, och bad honom köra hem mej. Tror inte han gillar mej mer nu... Han kom med tidningsbilen, fick sitta på tidningsbuntarna och kom hem, full, blodiga fötter och spyfärdig. Det är ingen myt att tidningsbud kör som idioter...

Dagen efter skulle vi springa ett lopp. Men min mor låg dunderförkyld, yster jobbade, andra yster migrän och jag var fortfarande full när våran vän kom. Jag hade inte mage att säga "nej, jag är bakis och de andra kan inte så du får åka själv", så jag klädde på mej springkläderna och stack...
Gjorde ingen supertid men inte illa heller.
När jag kom hem insåg jag att i fyllan och villan hade jag bara stuckit i morse, glömt min hemnyckel... Jävla fan... Där stog jag i springkläder, med medalj och foppatofflor, svettig med gårdagens smink utkletat efter att kutat en mil. Och batteriet dog i min telefon...

Som tur var hann jag få tag på yster innan telefonen dog, som fick komma men nyckel. Somnade ganska snabbt...

For the love of God...

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0