Tattoo




Har bestämt mej angående tatuering. Förut har jag velat göra en i svanken, eller jag vill det fortfarande, men ska vänta med den ett tag. Dels för att den kommer bli stor och dyr men oxå för att jag har svårt att välja mönster. Ska ha den hela livet och vill vara säker på att det är rätt mönster liksom.

Ska istället sätta den här bilden på vänstra skulderbladet, så rundningen liksom följer skulderbladet. Svårt att veta med storlek bara men kanske något större än bilden. Blir superfint med tubtoppar och brottarlinnen, vilket är det jag använder mest.

Ja, det är samma som bakgrundsbilden på min blogg...


Angå mig
Postat av: cammie

att halka på en gågata är ju bara pinsamt, men att inte kunna torka sig röva efter att man gjort nr.2..det är irriterande.

2008-10-02 @ 16:54:40
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0