Var var jag?

Har helt tappat livet... Jag orkar inte.

Hatar mitt jobb, söker nya hela tiden. Nu väntar jag på svar från ett ställe som jag verkligen vill jobba på, en fabrik, men dom tycker att jag är för ung så chansen är inte så stor. Sen är det ett jobb som jag vill ha, ett snickarjobb, men då måste jag flytta eller få traktamente, och det vill jag inte. Sen McDonalds, och jag vill verkligen inte lukta stekos och fråga "något annat?". Jag är ju tidningsbud, kan ju nöja mej så länge, men jag hatar verkligen mitt jobb...

I lördags var jag ute, nog för att lokala hokey- och fotbollsklubben hade årsfest och alla 150 spelare var ute, men minst 25 killar, tom en tjej kom fram och sa att jag är den snyggaste dom sett i hela sitt liv. Vad fan har jag att klaga på?!

I lördags träffade jag en helgo kille, 32 år med femårig son som precis köpt hus. Han är ju ganska mycket äldre än mej, nja, 10 år, men jag vet inte... Han ser inte så speciellt bra ut, jobbar som vägarbetare och storleken spelar roll, men han har sånna skrattrynkor vid ögonen, det tycker jag är sexigt för det betyder att han har skrattat mycket. Jag kräver inte mycket, jag vill bara ha bra sex....



Allt jag känner är;
KOM OCH ANGÅ MEJ NÅN JÄVEL!

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0