24timmarstumör

Eller vad det nu kallas, den där latmasken man drabbas av ibland. Hatar att erkänna att jag är sjuk, men måste nog erkänna att min 24timmarstumör denna gång är hlasfluss och att jag kommer vara sjuk ett tag...

Bortamatchen ville komma hit ikväll, men jag orkar inte. Alldeles för trött... Bara en vecka kvar så ska jag ut och förhoppningsvis träffa hemsläpet :) Hans bästa kompis bor tydligen granne med en jobbarkompis till mej, så hon har försäkrat mej att han kommer! Längtar...

Ska byta sträcka i natt, köra min gamla som jag började på. Den är stor, jobbig och jag hatar den men det kommer gå bra. Ska bli kul med lite ombyte!

Igår dansade vi Duck Soup

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0