Bortamatch

Skulle ut och ta en öl med en kompis igår, var egentligen ganska trött och har en förkylning på gång. Men i mitt kryp in spelades det partymusik och jag är inte sen att hänga på...

Fenomenet "ta en öl" är inte min styrka, eller så är det just vad det är. Speciellt igår... Ganska förfriskad redan vid åtta promenerade jag i sällskap av yster ner på stan. Mötte upp min kompis, stack hem till henne och chillade lite och vid halv elva stack vi ner på stan. Här kommer min svaghet/styrka, den där ölen beställs aldrig, isället blir det drinkar, shots och min underbara vän som övertalar mej att hänga på till småstadens nattklubb. Jag var egentligen inte så svårövertalad.
Vi ska hoppa in i en taxi då jag möter en gammal jobbarkompis och hans vänner, en av dem jobbar dom väktare och vi finner intresse för varandra. Vi böt nummer och om det sög på stället de skulle till skulle de komma till oss. Väl inne försvinner min kompis och hennes ragg i vimmlet och jag hänger med andra kompisar i baren. Den sköna dimman hade börjat lätta, dags att beställa mer sprit. Två shotar och en jäger/redbull, in i dimman.

Sedan ringer min telefon och jag får instruktioner om att gå mot utgången och där sitter han, min fett sexiga väktare...
Har någon grej för alla sånna auktoritetsjobb, polis, brandmän, väktare etc. Tänder som fan på det...

Iaf, vi dansade, hånglade, tror fan vi hade förspelet på dansgolvet... ka vi gå hem till dej, eller hem till mej"... Blev hem till honom, ganska snabbt kan jag konstatera att hans väktaruniform är fett sexig, handbojorna väldigt praktiska för det vi lekte och att jag garanterat kommer träffa honom igen, vi har planerat lekträff i veckan...

Walk of shame idag, i samma kläder jag hade på mej igår var jag tvungen att shoppa med yster. Yster bjöd på pizza som tack och nu, nersjunken i soffan med "Saving Private Ryan" i DVDn kan jag nu säga att allt var värt det...


Kåtstatus: längtar tills lekträffen med väktaren...


Har hittat en ny tatuering... Kan inte bestämma mej för vilken!


Angå mig
Postat av: ems

tack gode dud för att det finns fler som är som mig!

2008-09-13 @ 19:02:41
URL: http://ytk.blogg.se/
Postat av: Rospiggen

Det är något med de där uniformerna, helt klart s Min man är snickare och när han går omkring med snickarbrallor och verktygsbälte så blir han snyggare faktiskt! Hm, vad gäller tatueringarna så är det svårare för det beror ju på var den ska sitta. Var du tvungen att ha två så snarlika? =)

2008-10-01 @ 13:08:48
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0