Bloggar

Här kommer en lista över några av mina favoritbloggar...

Tantrablogg - Författaren bakom hemsidan och boken Circus Eros
17 år och trebarnsmor - Tror jag fastnat i den här bloggen för att jag aldrig själv skulle göra det, en grym tjej...
Let's talk about sex - En tjej som jobbar som telefonhora och hennes vardag...
Tiggaren - En blogg och en hemsida, personen ska under ett år tigga, be och skrapa ihop 100 000 kronor
Club Vegas - Fyra killar som bor tillsammans i Göteborg, finns alltid något kul att läsa
Svenska sexnoveller - erotiska noveller - Här får man själv skicka in, läsa och betygsätta noveller
Passformen - Två tjejer som tar kort på dagens röv och sen analyserar personen som äger den...
BiktenVem som helst får bikta sig och detta läggs upp i bloggen...


Vad skulle du helst, bada i bajs eller spya?

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0