Helt seriöst...

Okej, jobbade i natt. Höll mej vaken hela dagen igår för att sedan försöka sova typ sju timmar innan jobbet... Efter tre gav jag upp och kollade på Seinfeldt. Halva säsong tre senare får jag ett sms från väktaren, bortamatchen, "kom hit...".
Men duktig som jag är pallrade jag mej till jobbet vid kvart över tolv, pallade plommon vid radhusen som vanligt, blev bjuden på lite fester och luktade svett. Men mest av allt var jag sjukligt trött, och ett trött tidningsbud är inget bra tidningsbud...
Väktaren ringde igen, var nu halvvägs färdig på sträckan. Tjatade om att jag skulle komma, blev sur när han förstog att det inte skulle bli så. Åkte hem när jag var klar vid fem, somnade i mitt kryp in när yster ringer klockan tio och vill ha skjuts. Ut i bilen, funderar på varför jag gör det egentligen, vinner inget på det, förlorar bara sömn jag behöver. För att inte somna vid ratten drar jag upp ljudet på musiken och ringer väktaren, väcker honom. Han blir glad när jag säger att vi kan hitta på något ikväll, vi bestämmer att han ska ringa när han slutat jobba.
Somnade om, vaknade fem på eftermiddagen. Börjar jobba om sex timmar, vill han ha något nu får han skynda sej på...

I morgon ska jag till tatueringsstudion, bestämma mönster och boka tid!! Längtar som fan!!
Värsta: trollmor bjuder på utlandssemester i slutet av november, hoppas det funkar med min tattoo...


Vad fyller dirigenten för funktion?

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0