Hemsläp

Var ute igår med en kompis, sjukt full, sjukt bakis idag...

Var många söta killar ute, tänkte försöka få mej ett ragg. Alldeles för full för att leva och så spelade de grymt bra musik, så jag gav upp raggandet. I fyllan och villan glömde jag det... Iaf, mot slutet av kvällen ska jag leta upp min kompis som minst lika full som jag, försvunnit. Spriten har gjort en ganska lång resa genom mitt system och jag börjar känna mej lite mindre full. Tränger mej genom ett gäng och där, som en ängel från ovan visar sej denna underbara uppenbarelse. Tror ta mej fan det var en spotlight ovanför hans huvud! Världens snyggaste kille, och han börjar dansa med mej. Efter lite hångel och intim dans frågade han om vi skulle åka hem. Ja, full och kåt som ett djur säger jag. Skulle spelade hemmamatch trodde jag, men eftersom han har flyttat från småstaden och bara hälsar på sin mor och vänner så ska vi åka hem till mej. Bara det att hemma hos mej ser det ut som ett ziegnarläger då jag har tre stycken familjemedlemar som bara skulle "sova" på soffan för en vecka sen... Suuck...
Vi gjorde hamburgare, svårt när man är full och kåt men gott. Min hemmamatch blev kort, egentligen ingen alls, 0-0, på en madrass på mitt eget golv (två av familjemedlemarna i sängen). Han var så himla söt, snygg, gullig och rolig...
Dumma jag tog inte hans nummer, men han skulle komma tillbaka till lönehelg, ville att jag ska gå ut då. Mohahaha... Prepare yourself for total domination :)

Kåtstatus: hög...

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0