Jag är inte blond

Snacka om att vara helt dum i huvudet.. Jag har köpt ny mobil och skaffade då nytt nummer, har inte bytt på några år så det var dags att minimera antalet gamla ragg som hör av sej i tid och otid. Sagt och gjort, sprang in på Ica och hämtade paketet i posten.
Den är såå söt!
Iaf, la in alla nummer jag vill ha kvar från den gamla och skickade ett sms att alla skulle radera det gamla och spara mitt nya. Åhh så bra, skicka till alla. Det är bara jag, bara jag, som kan glömma att skriva namn i det smset. Innan alla var levererade så hann jag få fyra sms där folk undrade vem fan jag är...
Suuck...



Här är min nya lilla pärla..


Har spenderat dagen hemma hos min bästa kompis, snusan kan vi kalla henne. Som den excelenta frisör hon är klippte hon till busken, supernöjd! Lovade att fixa till frissan nästa helg när vi ska gå ut :)
Väktaren var här igår, han var bättre i sängen på fyllan måste jag säga. Men gullig. Fick höra från en jobbarkompis på Ica att hon känner hemsläpet från förra helgen, OMG! Kommer gå på nålar fram till den 27e då han kommer till småstaden för att gå ut igen...


Hur får man tiden att gå snabbare?

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0