Lista

Jag har inget liv, hittade något kul på spiggens blogg...

Fem saker i min frys:

- Rostbröd

- Glass

- Frysta bär

- Hembakat bröd

- Köttfärs


Fem saker i min garderob:

- Min favorittröja som jag inte kunnat ha på fem år, men lovat mej själv att jag ska komma i innan jul

- Dykfötterna

- 17 högklackade skor

- En såndär näthängmatta man kan skruva fast i väggen

- En sopsäck med kläder kvar från flytten som inte får plats på hyllorna, misstänker att jag aldrig kommer packa upp den...


Fem saker i bilen:

- CD-skivor

- Vattenflaskor

- Skor

- Gem

- En rosa doftgran från road tripen förra året som slutat lukta...


Fem saker i handväskan:

- Läppsyl
- Kvitton
- Tamponger
- I brist på annat får de la lov å bli mobil och kort...

Gör din lista...


Angå mig
Postat av: Rospiggen

Dykfötter? Du dyker alltså? Jag har också kläder jag vill komma i, byxor som jag haft för länge sen men som fortfarande är hela och fina.

2008-09-25 @ 10:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0