Lördag

Jobbade igår morse, sedan stog jag i receptionen på Friskis. En kille som gymmar där, vi har spanat in varandra ett tag nu. Han var tillsammans med en kompis när vi gick på högstadiet men har liksom aldrig känt varandra.
Hade tvättstuga efter FS, handdukar och lakan. En dam som hade tvättstugan efter kom och bråkade... Morr... Jag hade till 16, hon kom halv fyra och tyckte jag skulle vara klar snart. Maskinen tar en halvtimme, jag hade precis laddat sista. Tydligen fick jag inte det för då skulle jag inte hinna enligt henne. Vi får tvätta fram till prick och torktid en timme efter våran tid. Så hon kunde ju stoppa upp något... Städade och fixade så fint i stugan efter mej så jag inte få någon anmärkning iaf!

Jo, så somnade jag en stund på soffan när en gammal klasskompis ringde och ville att jag skulle komma och bowla med dem i storstaden... Upp, bättra på sminket och kuta till bussen. Väldigt svårt då jag hade klackar som gjorde lite ont på förra helgens skavsår... Issh... Bowlade, någon beställde in ett helrör och det blev en kalasfylla :)

Sista bussen till småstaden, tråkit att åka buss själv så jag sjöng lite för mej själv. Utgång med yster i småstaden. Stötte på väktaren, han var av någon anledning arg på mej. skitsamma. Träffade min kompis, han MSNkillen. Vi dansade lite. Här börjar det bli väldigt, väldigt dimmigt men oj så kul... Han gymkillen kom och ville dansa med mej, men jag sa nej. Får se hur det blir när vi möts på FS sen då...

Dom stängde klockan tre, hämtade ut min jacka och insåg att jag måste ta mej hem. Slog följe med två killar som skulle på efterfest, blev lovad att jag skulle få låna toalett. Efter en stunds promenad ute i kylan insåg jag att jag precis gått med på att följa med två killar på en efterfest för att låna toaletten. Nej, ringer en taxi hem. Väl hemma inser jag att jag glömt nycklarna inne i lägenheten. Fans skit fan... Ringer yster som har extranyckel, får gå till henne och hämta den, gå hem igen. Halv sex ramlade jag in i mitt kryp in, äckligt full-nykter-bakis, av med smink, medan jag åt upp sista biten pizza som var kvar från middagen. När jag ramlade i säng fick jag ett sms från MSNkillen som skrev att han aldrig gillat någon han knappt ens träffat så mycket som han gillar mej... Vaknade fem på eftermiddagen i dag...

Har spenderat de senaste timmarna med att spela poker och hoppats på att MSNkillen ska komma ut på msn, men han gör det inte....

På lördag ska jag träffa hemsläpet från förrförra helgen, yees...


Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0