Min lördag

Okej, hade hemsläp för några veckor sedan. Skulle ju träffa honom ute i lördags... Nu får ni tycka att jag är patetisk, i don't care!
Var hemma hos snusan som fixade busken, två och halv jävla timme! På med klänningen och ner på byn för att möta upp en annan kompis. Hon ville inte med till nattklubben så själv tog jag en taxi dit, kallt som fan att gå. Mötte upp en jobbarkompis, hon som bor granne med hemsläpets bästa kompis. Dom stänger tre, halv två var jag där. Lugnt tänkte jag, hinner träffa honom och sen hem och sova innan loppet i morgon.
Japps, nehej, får veta av kompisen att han minsan inte var där. Letade upp det fulaste karltyget i baren, dom får inga ragg och bjuder alltid. I depressionens hetta hävde vi i oss mängder av alkohol, en gammal klasskompis raggade upp "rävsaxens" kompis och så stack vi hem till dem på efterfest...
Vid halv fem inser jag att jag vill åka hem, vakna hemma och göra mej i ordning inför loppet så jag slänger mej i en taxi. Hem, ramlar in i allt och somnar raklång på sängen...
Vaknar bakis som få med håret år alla håll, på med springkläder och skor, gjorde gröt och kaffe som jag åt i bilen (var en vän till familjen som körde, inte jag!). Såg stjärnor mot slutet av loppet men helt nöjd med tiden.
Har gett upp hemsläpet... Ska skaffa katt och rosa morgontofflor med Hello Kitty!


Jag vill gifta mej med den här killen


Angå mig
Postat av: "den där killen"

Jao iofs, jag är ju ogift så va tusan.. ;)

2008-10-16 @ 21:44:55
URL: http://www.youtube.com/Zingmark

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0