Min sista dag

Asså, igår kunde vi läsa om att jorden skulle gå under idag. Jag lever för fan... Nice..

Men om jag tagit detta på så stort allvar, om jag trott att idag kommer jorden gå under och vi alla dö. Vad skulle jag ha gjort idag då?
Först och främst skulle jag ringa till mitt livs två kärlekar. Jo, jag har två, vill inte gå ut med namn men den ena har barn och den andra en skiljsmässohund med sitt ex. Många av er kanske inte tror att det är möjligt att ha två kärlekar men planeringen ser ut såhär: den ena kommer jag bli tillsammans med om ett par år, vi kommer gifta oss, skaffa barn, villa-volvo-vovve ni vet. Den andra kärleken, vi kommer träffas kort efter att min första dött. Jag kommer "söka" tröst hos honom och vi kommer så där på ålderns höst bli tillsammans för att spendera resten av livet ihop.
Iaf, jag skulle ringa dem och säga att jag älskar dem. Och så vill jag säga att jag skulle gråta för att jag inte tog hemsläpets nummer, om det inte blir som jag planerat med kärlekarna hade han haft potential för en eventuell längre relation, men jag skulle vara glad att jag iaf träffat honom.
Sen skulle jag hoppa bungy från någon hög bro alt. ragga upp en främling och ha sex på offentlig plats, t.ex. tågstationen på en bänk, barnvagnsplatsen på bussen eller på kassadisken på ica.
Jag skulle sno en bil, vilken som helst och trycka gasen i botten bara för att känna den där känslan när man trycks ner i sätet.
Sen skulle jag ragga upp någon ensam kille, vem som helst. Vi skulle sitta på en klippa på en rödrutig filt, hålla om varandra och se solen gå ner i horisonten.

Men jag är glad att jag lever :)


Vem kom på att det ska finnas ett "s" i ordet "läspa"?

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0