Tre månader

Nu är det på riktigt tre månader sen jag hade sex, och det är ganska länge...För länge. Igår kväll skulle jag bara säga hej till en kompis på msn och sen sova, men det slutade med lite msnsex, skönt....
För er som undrar hur det går till, det är inte så komplicerat som det låter, skriva och så samtidigt. Nej, man skriver ett ord, sen skriver den andra ett ord den tänker på, du skriver osv och sen låter man fantasin flyga fritt. Här kommer en del av våran konversatiion igår:

nära
varmt
smeka
leka
kysser-över-allt
killas
skrattar
smeker
kramas
känns
kysser
åtrår
vill


Vi höll på i två timmar så konversationen var ganska lång, det här var bara en del. Riktigt mysigt... Ska ut i helgen, yllekillen ska oxå ut, men han är ju såå långsam... Jag har visat att jag vill, om velat oxå skulle han gjort något nu! Ska inte nöta det här längre...!

Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0