Gröt

Ja, jag har nog världens mest tråkigaste liv.
I går natt jobbade jag, kom hem och somnade. Yster ringde vid fem och väckte mej, stack i väg och handlade med henne. Sov en timme innan jag stack till jobbet, kom hem och somnade. Vaknade precis nu...
Har kommit på nya grejen till frukost däremot! Jag äter gröt varje dag, havregrynsgröt eller mannagrynsgröt med torkade aprikoser, russin, linfrön och kanel. Men jag är alltid så hungrig när jag kommer hem från jobbet och gröt blir ju så attans varmt, så jag har börjat äta filmjölk. Egentligen hatar jag filmjölk, men jag blandar ut det med havregryn, bär och linfrön. Då blir det som gröt fast ändå inte, riktigt gott.

Jag är världens mest tråkiga människa som har världens tråkigaste jobb... Stora hundar kommer käka mitt lik när jag dör...


Nej, har som mål att söka minst fyra jobb om dagen, ska sätta mej ner nu och fixa det.

Peace out...


Angå mig

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0