Två månader senare...

...jag har haft sex med storasysters ex-pojkväns lillebror. And it was gooood :)

...jag har varit på audition för Singing Bee som går på 3an. Vet ej om jag kommit vidare.

...och jag har börjat skriva krönika för byns lokaltidning. Härligt härligt, men farligt, farligt.

...och jag har fyllt år, drack alldeles för mycket sangria. Dagen efter kändes ungefär som om jag gått med huvudet före in i en lyktstolpe, och försökt reparera skadan genom att sticka huvudet i en hink med varmvatten... Dagen efter var liksom helt ologisk och snurrade mycket.

...har jag äntligen bytt jobb! 45timmarsveckor, blogg har hamnat i sjunde hand.

...tror jag att jag krossat en killes hjärta, men jag kan inte rå för det. Fick höra av en gemensam vän att han tyckte om mej som mer än vän, och en vecka senare hånglade jag upp hans kompis. Jag är ett svin.

...har jag fortfarande inte lärt mej komma ihåg var jag ställt bilen på parkeringen.

...har jag fallit djupt förälskad i Desperate Housewives!

...har min o-knapp på datorn blivit seg.

...har jag äntligen haft sex med mitt hemsläp!!

...ska jag sluta klaga på mitt liv.

Välkomna tillbaka gott folk!

Angå mig
Postat av: BridgettSNOW22

Always university students select inexperienced custom writing services organizations. Therefore, that's completely wrong, just because you are not assured about standards such firms offer. The best way is to find professional writing research papers company. It only can save the situation.

2012-04-08 @ 03:47:46
URL: http://www.bestwritingservice.com

Angå mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0